Webinar prof Olivier Vanderveken (UZAntwerpen)

di 15 juni 2021

Professor Olivier Vanderveken is diensthoofd neus-, keel- en oor (NKO) en hoofd- en halsheelkunde aan het UZ Antwerpen. Hij is voorzitter van iBEDSSMA, de vereniging met experten in tandheelkundige en chirurgische slaapgeneeskunde. Zijn expertise ligt in de behandeling van slaapapneu zonder cpap, waarbij een doorgedreven patiëntenselectie centraal staat. In de webinar behandelt hij de huidige stand van de wetenschap in de behandeling met mra (mandibulair repositie apparaat, de mondprothese) en tongzenuwstimulatie (Inspire en Nyxoah).

Inschrijving

De webinar gaat door op dinsdag 15 juni 2021 om 19u stipt.
We ronden af om 20u, napraten kan tot 20u15.

Heb je je al ingeschreven? Dan hoef je niets meer te doen.
Zo niet, inschrijven vooraf is verplicht, ten laatste op maandag 14 juni 2021 om 19u.
Gratis voor leden en vrienden, anderen 3€ (indien recht op verhoogde tegemoetkoming 1€).
Vooraf betalen op BE10 0012 9955 7904.

Klik hier om je in te schrijven voor de webinar

Belangrijk: je ontvangt een link naar de webinar vooraf.
Als je ingeschreven bent en de bevestiging en de link niet ontvangen hebt vóór dinsdag 15 juni 2021 om 16u (kijk ook in je "spam" of "ongewenste e-mail" map), gelieve telefonisch contact te nemen op 03 494 27 39 (niet via e-mail)

Vragen

Heb je een vraag voor de spreker, dan graag vooraf zenden aan info@ApneuVereniging.be ten laatste op zondag 13 juni 2021 om 19u.

Video opname

Leden en vrienden die ingeschreven zijn voor de webinar kunnen nadien de video opname bekijken. Of herbekijken op eigen ritme!

Klik hier voor het bekijken van de video opname

Duid aan bij inschrijving dat je de video nadien wilt bekijken.
Ook leden of vrienden die niet ingeschreven zijn voor de live webinar, of deze webinar bij inschrijven niet vermeld hebben, kunnen later de video opname bekijken. Stuur een e-mail met vermelding van deze (en/of andere) webinars.

Opgelet! De opname wordt gedeeld op Youtube, eigendom van Google, als "privé" video. We dienen jouw Google account bij elke video die je wil bekijken toe te voegen op de lijst van toegelaten kijkers. Vergeet niet je Google account te vermelden bij de video opnames die je wil bekijken.

Evaluatie

Graag een korte evaluatie invullen. (beschikbaar vanaf de live webinar).

Uitnodiging (video)

Professor Olivier Vanderveken stelt zichzelf en de webinar kort voor: