Webinar prof Johan Verbraecken (UZA)

di 22 december 2020

Op 22 december 2020 houden we ons derde en laatste webinar van najaar 2020 met prof dr Johan Verbraecken, slaaparts en medisch verantwoordelijke van het slaapcentrum van UZ Antwerpen in Edegem. We delen hier de presentatie van professor Verbraecken, de inleiding door onze voorzitter Mark De Quidt, de lijst vragen die vooraf gesteld werden, deze die live aan bod komen en de evaluatie. Leden en vrienden kunnen de video opname uitgesteld bekijken.

(de documenten en de links worden actief zodra ze beschikbaar zijn)

Presentaties

• Presentatie prof dr Johan Verbraecken
  • Inleiding moderator Mark De Quidt, ApneuVereniging Vlaanderen

Evaluatie

• Evaluatie webinar prof dr Johan Verbraecken

Video opname

De opname is gedeeld op Youtube enkel voor een groep van toegelaten kijkers, de video staat dus niet openbaar.
Leden en vrienden kunnen de video opname bekijken. Dit kan ook voor wie eenmalig ingeschreven was voor deze webinar.
Om te kunnen kijken, dient jouw Google account toegevoegd te worden aan deze lijst.
Google is eigenaar van Youtube, jouw Google account is dus tevens jouw Youtube account.

Klik hier voor de opname van de webinar.

Ken je je accountnaam niet of moet je nog een Google account maken?
Surf naar google.be en klik rechts bovenaan op de ronde cirkel:

• ofwel vind je daar de gegevens van jouw account: naam en gebruikte e-mail adres
  • ofwel de mogelijkheid een Google account aan te maken.

Stuur daarna het e-mail adres dat je voor je Google account gebruikt (voor de duidelijkheid: NIET je wachtwoord!) naar info@ApneuVereniging.be
Na controle voegen we je toe. Je ontvangt dan een uitnodiging om de video te bekijken.

Opgelet: dit moeten we voor elke video afzonderlijk aanvragen, elke video heeft een eigen toegelaten lijst.
Noteer ook dat je een video niet verder kan delen (want afhankelijk van de toegelaten lijst)