Video: dr Chris De Laet (webinar oktober) stelt zich voor

za 17 oktober 2020

Dokter Chris De Laet is werkzaam op het Kenniscentrum voor de Gezondheidszorg. Samen met enkele collega’s heeft hij recent de internationale vergelijking uitgevoerd van diagnose en behandeling van slaapapneu. Hierbij werden een aantal aanbevelingen gedaan voor de organisatie in België. Hij komt deze studie en aanbevelingen graag toelichten en op vragen van patiënten antwoorden.

Dokter Chris De Laet werkte voorheen als senior epidemiologist in Nederland (Erasmus Rotterdam) en het Wetenschappelijk Instituut Volksgezondheid (voorloper van Sciensano). Op het kenniscentrum onderzoekt hij de effecten en impact van gezondheidstechnologie.

Schrijf je in

Als je je reeds had ingeschreven, heb je een bevestiging e-mail ontvangen. Niets ontvangen? Bel ons 03 494 27 39

Deelname is gratis voor leden en vrienden. Anderen betalen 3€ (1€ als Verhoogde Terugbetaling) op rekening BE10 0012 9955 7904
Lid word je voor 27,50€, normaal voor 2021.
Webinar promotie: lidgeld geldt nu van 1 oktober 2020 tot 31 december 2021. Dus extra 3 maanden 2020 met 3 webinars én ApneuKrant+ApneuMagazine van december 2020.

Je kan je via deze link inschrijven

Meer informatie over de studie, met links naar de volledige studie en de aanbevelingen

Na het webinar wordt een peiling (poll) verstuurd

Leden of Vrienden kunnen de opname van de webinar bekijken