Bekijk hier de nieuwsbrief op de website

Resultaten peiling over de aanbevelingen van het Kenniscentrum

ApneuNieuws

16 november 2020

Resultaten peiling over aanbevelingen KCE

De resultaten van de peiling bij patiënten

De peiling over de aanbevelingen door het Kenniscentrum voor de Volksgezondheid is afgerond. Net op tijd om ze te bezorgen aan Jo De Cock, de topman van het RIZIV die volgende dinsdag 17 november om 19u spreekt op onze webinar (video bijeenkomst via het internet). Je bent toch al ingeschreven? Enkel wie ingeschreven is, krijgt een uitnodiging dinsdag doorgestuurd.

We geven hier een summier overzicht van de meest voorkomende antwoorden. Een gedetailleerd overzicht met grafieken kan gedownload worden door leden en vrienden. Uiteraard zijn we benieuwd naar jouw reacties.

Naar de resultaten van de peiling...

Ben je al ingeschreven voor de webinar? Dan krijg je dinsdag de link waarop je vóór 19u klikt om deel te nemen. Past het tijdstip jou niet? Leden en vrienden kunnen nadien de video opname herbekijken.

Nog niet ingeschreven, schrijf je tijdig in (gratis voor leden en vrienden, anderen 3€ vooraf, 1€ indien Verhoogde Terugbetaling). Inschrijven vóór dinsdag 17u.

Schrijf je hier in...

Aanmelden ApneuNieuws
Afmelden ApneuNieuws
Afmelden alle nieuwsbrieven