Bekijk hier de nieuwsbrief op de website

Video: Topman ziekteverzekering op onze bijeenkomst | Enquête door studenten

ApneuNieuws

13 november 2020

dr Chris De Laet

Video: Topman ziekteverzekering op onze bijeenkomst

In ApneuNieuws van 1 maart hadden we Jo De Cock, de topman van RIZIV (federale openbare ziekteverzekering),  al aangekondigd op onze lentebijeenkomst... en toen gooide het corona-virus roet in het eten. Geen nood, volgende dinsdag 17 november om 19u is hij de spreker op ons webinar (bijeenkomst via internet).

RIZIV is de plaats waar de apneuovereenkomst onderhandeld wordt. RIZIV heeft ook de opdracht gegeven aan KCE, het KennisCentrum voor de GezondheidsZorg, voor een vergelijkende studie met andere landen. In de webinar van oktober heeft één van de auteurs, dr Chris De Laet, de aanbevelingen toegelicht en onze vragen beantwoord.

Stof genoeg om over slaapapneu en patiëntenbetrokkenheid te praten met Jo De Cock. Mis dit webinar niet en aarzel niet vragen te stellen!  Je kan vragen vooraf doorsturen, dan bezorgen we die aan de spreker. Past het tijdstip je niet? Als je ingeschreven bent, kan je nadien de opname bekijken.

Bekijk de video: Jo De Cock stelt zich voor...

Ben je al ingeschreven voor de webinar? Dan krijg je dinsdag de link waarop je vóór 19u klikt om deel te nemen. Zoniet, schrijf je tijdig in (gratis voor leden en vrienden, anderen 3€ vooraf, 1€ indien Verhoogde Terugbetaling).

Schrijf je hier in...

ApneuFolder

Enquête Gebruiksvriendelijkheid CPAP (door studenten)

Hallo! Wij zijn 4 studenten Grafische en Digitale Media aan de Arteveldehogeschool Gent. Voor het vak Innovation and Business Development doen we onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid en onderhoud van het CPAP-toestel. Graag ontvangen wij jullie mening en ervaringen hierover in deze anonieme enquête, het duurt maar enkele minuten.

Door het invullen van de enquête help je ons bij het uitwerken van een prototype dat de gebruiksvriendelijkheid en onderhoud zou moeten verbeteren van het toestel.

Alvast heel erg bedankt!
Jill, Emmelie, Ann-Sophie en Phaedra

Klik hier voor de enquête door studenten...

Aanmelden ApneuNieuws