Lentebijeenkomst 2020 ZOL Genk

De inschrijving voor dit evenement is gesloten

2020-04-22-apneuvl-lentebk-zol-300x424.jpg

We nodigen je hartelijk uit op de lentebijeenkomst van ApneuVereniging Vlaanderen op woensdag 22 april 2020 op Ziekenhuis Oost-Limburg in Genk. Apneupatiënten (en medewerkers) van alle slaapcentra en geïnteresseerden zijn welkom.

Hierbij onze sprekers die weer voor een boeiende bijeenkomst zorgen.

susie_klerkx_280x280.jpg Dokter Susie Klerkx, longarts en slaaparts, verantwoordelijke slaapcentrum Ziekenhuis Oost-Limburg te Genk. Waarom slapen wij ? Wat is normale slaap ? En … wat kan er misgaan ? Wat is obstructief slaapapneu en wat zijn de gevolgen ? Hoe kunnen we dit opsporen en wat kunnen we eraan doen ? Dr. Susie Klerkx zal je tijdens deze avond mee nemen naar de wondere wereld van de slaapgeneeskunde.

Klik hier voor de video met dr Susie Klerkx

Hardeman-Hugo-170x170.png

Bij velen van ons heeft de huisarts vrij laat (of soms helemaal niet) doorverwezen naar een slaaponderzoek, toen we met onze klachten kwamen aankloppen. Huisarts Hugo Hardeman zoekt een verklaring voor deze vertraging en tevens naar een oplossing voor een snellere diagnose van slaapapneu.

Tijdens de pauze zorgen we voor een drankje en fruit. Een demostand met alle gangbare maskers en MRA die onze vereniging verzameld heeft, laat je toe ter plaatse kennis te maken met de verschillende modellen.

Onze patiëntenvereniging ontvangt geen subsidies, we werken met lidgeld van leden en vrienden, en enkele advertenties. We vragen een bijdrage als deelname in de kosten (verminderde bijdrage indien verhoogde tegemoetkoming). Deelname aan de bijeenkomst is gratis voor leden en vrienden van ApneuVereniging Vlaanderen of Nederland. Je kan ter plaatse lid worden (27,50€/jaar), inbegrepen abonnement op ApneuKrant en ApneuMagazine (4/jaar). Je kan ook overschrijven op bankrekening BE10 0012 9955 7904.

woensdag 22 april 2020 van 19u tot 21u30 napraten tot 22u30
ZOL Campus Sint-Jan
Schiepse Bos
3600 Genk

Met Openbaar Vervoer: stadsbus G2 (van/naar station Genk), of streekbus 45 (Hasselt-Maaseik)
Met de auto: autosnelweg A2-E314 afrit 32 Genk-Oost
.

Graag vooraf inschrijven
bij voorkeur online: klik bovenaan rechts op "Nu inschrijven"
of via telefoon 03 494 27 39
Inkom 7€ | verhoogde tegemoetkoming 2€ | leden en vrienden gratis

Onze andere bijeenkomsten, vind je op www.ApneuVereniging.be/kalender.

22 april 2020 van 19:00 naar 21:30
Ziekenhuis Oost-Limburg, Campus Sint-Jan