Welkom

wo 28 december 2016

Van harte welkom. Ook wij hebben zelf ooit gezocht naar de oorzaken van onze vermoeidheid, ons kort lontje, onze slaperigheid overdag, of ons gesnurk. Soms via veel omwegen hoorden we dat we 's nachts te veel naar adem moesten happen, we hadden te veel ademstops (apneus). Ook wij slapen nu met een masker of een mondbeugel, dat was toch wel even wennen! Maar het resultaat mag er zijn: een gezonder lichaam, overdag meer energie, geen gevaar meer op de weg... we willen niet meer zonder! Omdat we echter weten dat je in het begin het bos door de bomen niet ziet, hebben we als vrijwilligers een patiëntenvereniging opgericht en verzamelen we betrouwbare informatie, medische evidentie, op deze website en ons magazine. Zo vind je antwoorden op wat is apneu?, wat is dat, zo'n CPAP? welke maskers zijn er? en hoe gebruik je die best?, naast informatie over de weerslag op ons lichaam (wat ze comorbiditeit noemen) en de actualiteit over nieuwe regelingen en onderzoek. Zit je met een vraag waarop je geen antwoord vindt, e-mail of bel ons op 03 494 27 39. We begrijpen mekaar :)

Vrijwilligers en bestuur ApneuVereniging Vlaanderen wensen jou een vederlicht 2017!